Temel çekişme

Ingmar Bergman filmleri ve metinler ima benim gelgit, örtük söze rağmen, biz sinematik otobiyografi konuşabilir hangi anlamda tamamen açık değildir. bir otobiyografi yazma süreci kendi hayatının bir anlatı hesabı üreten bir tek yazar için çağırır. Ünlü Philippe Lejeune’e (1982) tarafından tanımlandığı gibi, gerçek bir otobiyografi hesabı anlatıcı ile aynıdır kahramanı ile aynı adı taşıyan bir yazar olması gerekir. Bir otobiyografi okuyucu o açıklar kimlik türünü bulmak için beklediğini LeJeune en paradigma, onun temel çekişme görünüşte mutlakiyetçi doğası çok eleştiri var olsa da, bana pragmatik ses görünüyor. Ve sinematik yaşam anlatıları otobiyografi geleneksel beklentilerini bozan hangi önemli yollarından bir dizi vardır.Her şeyden önce, film, yazma grafik ancak GRAPHIA değildir. fotoğraf, sinema ortamın kullanımı yaşam representatio ns ayı için yeni düşünceler bir dizi getiriyor.Elizabeth Bruss, otobiyografi gibi filmde onu çığır açan denemesinde, bunlardan biri yaşıyor: Biz kamera önünde kişinin aynı olduğunu anlamak nasıl, biz otobiyografi konu ile filmi yönetmenlik kişiyi tanımlamak için olduğunu varsayarak Arkasında kişi ile? Metinsel otobiyografisinde ise, zamir “Ben” bir kişi olarak iki ceset, bir hatırladı çocuğun bu ve hatırlama yetişkin bu, çöken sihirli gerçekleştirir. Sinematik otobiyografi mutlaka öyküleme ve yaşıyor canlarından arasında fiziksel bir fark yaratıyor. Ekranda görünmeyen, otobiyografik söylemin temelini zayıflatmaktadır olsa fotoğraf ortamda, vücut, bizim ilgi odağı ve yönlendirme ve oyunculuk canlarından arasındaki boşanma olur.

Ayrıca, aktörler, kameraman, teknisyen, set tasarımcıları, makyaj sanatçıları, hazır yemek servisleri, kurumsal veya ulusal sponsorlar ve böylece onun döküm ile sinemanın ortak doğası, karşı karşıya yalnız Otobiyografi yazarı kavramını, bozacak kaçınılmaz gerekir Boş sayfa, anılar, ve kendi hayatının bir sübjektif ve tekil vizyon.Kendini temsil için bir araç auteur sinema üzerine tartışmada, farklı bir bağlamda gündeme gelmiş gibi şaşırtıcı değil bu itirazların hepsi film. Auteurism ilk 1950’lerde Fransız dergisinde Cahiers du Cinema tarafından sinema sanatının bir özelliği olarak gerekli önerilmiştir.