Modern gösterimler

Leigh Dale

.. Iyelik formu halkım son zamanlarda aşina kullanılan kadar

antropolojik çevreler, ama etkisi ifade `benim anlamına

deneyim ‘. (1)

Avustralya’da ulusal kimliğin Modern gösterimleri sıklıkla anti-sömürgeci olarak ulus çerçeveli edilmiş ve paradigmatik Australianness harici fark muhalefet tanımlanmaktadır. Bu muhalefet 1980’lerin dönüm Avustralyalı film bir dizi açıkça temsil edilir – Gallipoli (1981), Kesici Morant (1980), (1987), hatta Timsah Dundee – her biri bir yapmak için milletin coğrafi alanı dışında hareket Avustralya kimlikle ilgili nokta, bir erkek kahraman ya da ulusal ideali somutlaştırmak kahramanların teklik.Ama 1996 ve 1997 yılında, Avustralya düşmanları aniden ülke içinde bulunan ediliyor.Ulusal kimlik ileri sürülen ‘kapsamında yabancı `tehdidi altında, travma ve bölünme retorik sayısız ekonomik ve sosyal sorunların kaynağı olarak kültür farkı bulmak olduğunu. (2) Bu söylemine Önemli çoğunluk durumu çeşitli konuşmacılar tarafından ödenek genellikle, ulusal açısından çerçeveli ve özellikle ulusal çıkarları korumak özelde gücü ve meşruiyeti elde bir kinaye `ana akım ‘olarak adlandırılan.

Burada ulusal ruhunun özel veya özel bir anlayışa sahip iddia kişiler tarafından Australianness bazı temsillerini, hepimiz için konuşma etnograf otoritesini iddia edenlere düşünebilirsiniz. millet en belirgin ve popüler medyada ve popüler kültür toplum ve farkı en ünlü işaretleyici kaldığından Graeme Turner, Ulusal Verme savunuyor gibi bu konuşma pozisyon ödenek, siyasi ve kültürel öneme sahiptir. (3) Ray Martin ve Mike Moore eşit farkında olarak, `gerçek Bizi Gözetliyor ‘duygularıyla hitap popülerlik kalıcı temeli olabilir. flip tarafı başarıyla Avustralya’ya onların göbek ilişkiler kurduk bu bireylerin veya grupların eleştiri kolayca ve aşağılayıcı ulusal gerçek çıkarları içinde kendi yerleştirme `un-Avustralya ‘, dolayısıyla Frontline en dikkatli sinyal olarak tanımlanan olmasıdır.