Metin Holokost

Geçen yüzyılın sonunda, böyle Schindler’in Listesi (Stephen Spielberg, 1994) ve Yaşam gibi filmler Güzel (1998 Roberto Benigni) modernist bir gerici yeniden ortaya Holokost’u temsil yaklaşımları istenir mi. Özellikle, bazı eleştirmenler Hayat üzerine küçümseme, bir toplama kampında ömrünün sözde önemsizleştirilmesine için güzel mi yağdırdı var. Hiçbir tasviri otantik Holokost temsil edecek hiç, ama kendi artifice ortaya herhangi bir tasviri Shoah’dan trivializing suçlamalarına karşı savunmasız kalır: Böyle eleştiri temsil derin bir kriz sinyalleri. Böyle anlamına (Holokost anısına) ile gösterilenden (sinematik tasviri) eliding kendi temsilini doğrulamak için Schindler’in Listesi Garner eleştiriler gibi filmler. Elie Wiesel yaptığı bilinen makalesinde “trivializing Bellek,” savunuyor henüz, “hiç kimse” hiç kimse artık Auschwitz sonra Auschwitz anlatmak olabilir “gibi”, (165) Auschwitz düşünebiliriz. Bu kriz, özellikle popüler medyada, Holokost’u temsil iniş çıkışlar, hem de genel olarak temsil iniş çıkışlar hem ortaya koymaktadır. Holokost devam ederse Lawrence Langer ileri sürdüğü gibi, paralel herhangi bir girişimi sadece çalışabilir eşsiz bir tarihsel olay daha sonra görünür olacağını temsil sözde gerçeklik karşısında Holokost hakkında bir film izleme deneyimi yargılamak, o önemsizleştirmenin Nihai de¤ersizleflmesini elde edin.

Ancak, Holokost temsil üzerinde kriz sosyal ve kültürel standartları değişen seti ile yapmak daha vardır. Örneğin, Wiesel makale sonuçta Schindler’in Listesi gerçekçilik övünen ise figüratif Hayat Güzeldir kınadı yüksek kültür / düşük kültür ayrımı tür destekler. Bu görüş seyirci Holokost’u ve Holokost kendisi yaratır bir film ayırt etmek çok aptal ya da pasif ya kalmasını altta yatan varsayımına dayanır. Hatta Norman Finkelstein, Elie Wiesel ve sözde Soykırım Endüstrisi kritik, 1967 İsrail Altı Gün Savaşı öncesi Holokost değindi “kitap ve filmlerin sadece bir avuç” Finkelstein niteliklerini savunarak, popüler kültüre karşı kendi önyargı gösterir Ortadoğu’da Amerikan dış politikasının çıkarlarına ve aldatıldığını Amerikan kamuoyuna Holokost Amerikan ilgi dalgalanma.