Haberleşme Kalıpları

Siyah konuşma, Beyaz konuşma. Hala bir fark var mı? Eğer öyleyse, kim diğer iletişim kurarken ayarlamalar yapmak için inisiyatif alır? Genellikle, iktidar biri olan, egemen kültürün farz iletişimle ilgili olanlar da dahil olmak üzere sosyal normları dikte edilir;Herkes haberleşme desen bir ayarlama yaparsa, bu nedenle, bu kültürel “mazlum” güç olmadan grup olacaktır (Hall & Freedle, 1975; Hewitt, 1986; Johnson & Buttny, 1982; Kochman, 1981; Zengin, 1974). Bu argüman mantıksal görünse de, daha yeni çalışmalar Siyahlar ve Beyazlar iletişim halinde, ırk dışındaki faktörlerin iletişim modelleri üzerinde güçlü bir etkiye sahip olabileceğini ileri sürmüşlerdir. Örneğin, Stand-Butterfield ve Ürdün (1989), bir ırk heterojen bir grup bir ırk homojen grup değiştirirken Siyah ve Beyaz iki kadın kendi iletişim yakınsama bulundu. Katz & Cohen, 1962;, Katz, Goldston, ve Benjamin, 1958; Bu model davranış değişikliği, ve muhtemelen odak ve tutum değişikliği, ırklararası iletişim önceki çalışmalar yapılmıştır zaman bulundu olanlardan (Cohen, 1972 bkz öneriyor Katz & Lawrence, 1960).

Bir kültürün norm ve değerler yansıtılır iletişim yoluyla çünkü toplum, hükümet ve akademik kurumlar kültür ve çeşitlilik ile ilgili konulara odaklanan bir zamanda, bu iletişimin temel henüz ilgili konuların gözden kaybetmek önemli değildir dönüştürülmüş ve teslim. Iletişim inceleyerek biz eşit daha önemli değil eğer, biz ne kadar gitmek, biz ırksal ve kültürel eşitlik bizim savaşta gelmiş ne kadar içine dokunun ve olabilir. Sonuçta, bu iletişim yönü okuyan etnik iletişimde etkinliği (Hecht, Ribeau, & Alberts, 1989) teşvik yolları anlaşılmasını teşvik edebilir.