Farquhar öznel deneyimi

Hiciv, ironi, okuyucunun manipülasyon, -. Bu bir metne BIERCE en kurgu çok arasında dağıtılır en iyi malzemeyi birleştirir çünkü Owl Creek Köprüsünde Bir Oluşum “Ambrose Bierce tarafından başka bir çalışma daha kritik ilgi gördü Bu muhtemelen İnsan kendini aldatma, bir sürpriz biten ve bir üslup sıkıştırma ve tautness maruziyeti. hikayesinin şey hala yorumcu eludes çünkü o da bir kalıntı ve “tekinsiz” bırakarak, olabilir (metinde BIERCE en uygun terim kullanmak için) duygusu . Sadece kişinin kavramak ötesinde gezinip Peyton Farquhar ölümünü sonunda vahiy yani kaçış arzusu uzakta biz vardır taşınan, bir sürpriz, henüz şekilde hikayenin son paragraf, karanlık ve kadar, onu tutan çok açıklamasına göre habercisi gibi görünüyor Stuart C. Woodruff, hikayenin en yakın analistler biri, dediği gibi o biliyor ise beklenmedik. “[s] okuyucu hayal gücü ve akıl arasındaki bölünmüş katılmak için yapılır omehow, öyle değil mi kaçış gerçek olduğunu hissetmek “(157; Woodruff vurgusu).

Hikayenin Yorumlar genellikle yapısal biten sürpriz kabul var, ve okuyucu “eşi ve ev Peyton Farquhar en hayal birleşimi ideal ve patentli sentimentalized vizyon” tarafından Farquhar kaçışını inanan içine sokulmuş nasıl tartıştık (Ames 53) ve objektif bilgi ile Farquhar öznel deneyimini karıştırmayın anlatı cihazların bir dizi. Ama bilgi ve hikayenin önemli üçüncü bölümde üretilen mistikleştirmenin eşzamanlılık ustalıkla yanı sıra bir çok farklı şekilde Bierce’in düzenlenmiştir. Israrla asılarak Farquhar ölümünün Detayları onun belirgin yolculuğunun açıklaması, sadece ondan onun kaçış ayrılma hülya değil aslında asılı hissi bir bozulma ve bir yolculuğun çok ile kesişir. Sadece genel metaforik anlamda çok değil, ama büyük psikolojik hassasiyet ve detay ile aslında – Onun algısal okuma, Woodruff kaçış Farquhar en yanılsama “Bir rüya en irrasyonel mantığı” (159) elde nasıl algılar.