Erkek Seyirci ve Amerikan Slasher Film

Anne Görüntüler ve Psycho Lingering Kalıntı

Birkaç filmi bilim adamları, modern slasher filmi için paradigma olarak Alfred Hitchcock’un Psycho önemini inkar etmek istiyorum. rezil duş sahnesinde psikolojik rahatsız Norman Bates tarafından Marion Crane cinayeti beri her slasher filmi hem anlatı formülü ve estetik standart kurdu. Aslında, türün en güncel filmler açıkça temel metin olarak Psycho kabul adres: Marion Crane erkek arkadaşı Sam Loomis, katil Billy Loomis tarafından Çığlık (ABD, 1996) olarak psikiyatrist Dr. Loomis ve tekrar tarafından Cadılar Bayramı başvurulan, Norman Bates yaptığı gibi ve Teksas Katliamı (ABD, 1974) Leatherface karakteri gerçek hayatta katil ve travesti Ed Gein gelen, türetilmiş. Elbette en slasher filmlerinde üslup benzerlikler de Hitchcock’un filmin önemini doğruluyor. Elm Sokağında ve Scream A Nightmare hem Wes Craven, şaşırtıcı onun filmi yıldız Norman Bates onun içinde izleyicilerin yatırımlara rağmen Janet Leigh’in karakteri öldürmek için Hitchcock’un ünlü kararını yankılanan, her filmde ilk öldürülen vardır. Hem Elm Sokağında ve Cuma 13. (ABD, 1980) A Nightmare da kendi duş sahneleri sahne. Daha da önemlisi, en modern slasher filmleri her filmde korkunç katilin kanlı eylemleri açıklamak için psikanalitik teori ağırlıklı güvenerek de Psycho takip ve Hitchcock’un filmin sonunda psikiyatristin konuşması Cuma 13 de dahil olmak üzere daha sonraki filmler bir dizi başvurulan Bölüm II (ABD, 1981), The Texas Chainsaw Massacre Part II (ABD, 1986), ve Çığlık, ve karakter kendisi Cadılar Bayramı serisinin psikiyatristler ve Elm Sokağında Kabus serisi yansıtılır. …