Amerikan Ekran Oyunculuk

O günün olayları adapte olarak, Dog Day Afternoon şimdi bir şekilde ifade etmek eğilimindedir ne ele “medya sirki.” Bu davranış olmanın kontrol ve tadil edilir: filmi gözden, bir eleştirmen bankada belirlenen televizyon “o oluyor anda neler olduğunu soygunu erkek ve kurbanlarını gösterir ve bu filmin entelektüel noktalarından biri olduğu görülmektedir halka (Gilliatt’ın 95) “bildirdi. Doğadan bir şey alışılmadık veya garip, korkunç sapmalar – – sirkler tabii freaks, ihtiyaç ve cinsel uygunsuzluğun düz sömürü ile “garip” bir dernek uzun tartışmalı olmuştur. Lumet katılımı öncesinde, aslında, filmi “Bank Boys” (Kluge ve Moore 66) başlıklı bir sömürü resmi olarak başladı. Lumet defalarca amacı “ucubeler biz bildiğimiz veya itiraf daha. Biz çok daha bağlı, en çirkin davranışlara olduğunu düşünüyorum ucube değil” göstermek için (MM 14) olduğunu, ancak, iddia etti. Ben önerecektir medya sirki ile ilişkili outlandishness ima eleştirme, Lumet sadece onun garip kahramanı, normal görünmesi için aranan, o onu görünmesi için aranan “doğal.”

Bir inşaat – Şimdi Amerikan ekran oyunculuk “doğal” davranış inşaatı sadece olduğunu çok iyi kurulmuş gereğidir. Ama kayıtsız olarak, Cynthia Baron ve Sharon Marie Carnicke olarak son zamanlarda Belgesel- vurgulamak, performans yerine aktif hazırlanmış daha yakalanır olduğunu ısrar kavramı, bu her şeye rağmen, yapmak filmler için hesap için bir çerçeve oluşturmak zorlaşır (160) var özgünlük bir teminat olarak performans “yakalama” gibi. Gibi, Dog Day Afternoon eşcinselliğin temsili tartışmalı çünkü, ama bunun yerine nedeniyle Yeni Hollywood c sinemayı tanımlanan tipik estetik, onun benzerlikler onun farklılıkların en önemli. 1967-1976 gibi Five Easy Pieces (1970 Bob Rafelson), French Connection (William Friedkin 1971), Mean Streets (1973 Martin Scorsese) ve Etki Altında Bir Kadın (John Cassavetes 1974) gibi filmlerde.