Amerika Kütüphanesi

Mark Twain ve Ambrose Bierce: on dokuzuncu yüzyılın Amerikan edebiyatı iki büyük Kinikler sundu. Edebi, tarihi, biyografik – Bu rakamlar, güneyden bir ve kuzeyden biri karşılaştırılması ilgi herhangi bir miktarda üretebilir. Bierce bir veya iki silinmez kısa öykü yazarı olarak küçük duruma düşürür ise henüz Twain, daha aralığı ve çekicilik tartışmalı yazarı, sınıf müfredat ve bir bestseller ve zımba kalır. Neden kısa formda ustaları odaklanmak bizim için çok zor? Neden yeni edebi öne bilet olmalı? Neden Bierce sorun bir taş Amerikan harflerin yaşam akışı, sadece bir kült figür? Onun sahip değil yazılı romanlara ek olarak, o yerli idealizm veya sıcaklık izine yoksun olduğunu?Tüm özellikleri eşit Twain tarif – o da şiddet, çok alaycı, çok kışkırtıcı kabul mi? Ya da haksız kapakları altında el feneri ile okuma sivilceli gençler sevgili hortlak yazarları ile gruplandırılmış alır ki o?

Edmund Wilson BIERCE karakterleri iki boyutlu buldum, ve onun masalları genellikle Poe’nun, yüksek formları olarak gibi, tartışılır “tür kurgu.” S.? Joshi, Amerika Kütüphanesi’nden BIERCE yazılarının bol yeni hacminin editörü, BIERCE bir usta çağıran “korku ya da doğaüstü literatüründe,” Poe ve Lovecraft.1 Ama Joshi arasında bir geçiş rakam da bizim en büyük taslamali biri olarak Bierce savunur, Şeytan Sözlük, bir adamın yazarı “Juvenal, Swift ve Voltaire gibi rakamlarla onun yerini alabilir.” Sözlük ile birlikte BIERCE en iyi hikayeler toplayarak, hepsi mantıklı düzenlenmiş ve açıklamalı, Joshi nasıl harika o kalır (bu kelimenin kök anlamında) bize hatırlatan, kenarlarından bir kez daha Bierce kurtardı. Ama BIERCE çalışmaları ile kendilerini tanıdık düşünce bile okuyucular bir sürpriz bekliyor. İç Savaş ile değil, aynı zamanda Kaliforniya batı yaptığı hareket ve bir muckrakingjournalist olarak kariyerine değil sadece ilgili – – burada toplandık anıları kitapta iyi şeyler arasındadır.